пʼятницю, 6 червня 2014 р.

Трішки про мене :D




Доброго дня, шановні читачі :))Давненько вже я не робила публікацій, а все через час, якого мені завжди бракує. Так, як я нещодавно закінчила школу, то справ у мене дуже багато. Найголовніше зараз для мене - це ЗНО, до якого я старанно готуюся. А ще через декілька місяців в мене обласні змагання і я дуже хвилююся. Отож, я постійно на нервах. І хороший  спосіб розслабитися - це викладати свої публікації.

***

Доброго дняуважаемые читатели :)) Давно уже я не делала публикацийа все через времякоторого мне всегда не хватает Таккак я недавно закончила школуто дел у меня очень многоГлавнее всего сейчас для меня -это ВНОк которому я усердно готовлюсьА еще через несколько месяцев у меня областные соревнования и я очень волнуюсьВотя постоянно на нервахИ хороший способ расслабиться - это выкладывать свои публикации.



***

В цій публікації хочу розказати трішки про себе. Я дуже шкодую за те, що не відвідувала гуртки вокалу. Я дуже люблю співати і писати власні пісні. І де б я не була, я завжди співаю. Навіть у ванні я люблю наспівувати улюблені пісні :D. Дуже часто я виступала в школі, перед рідними, знайомими і дуже часто мене питають, чи я відвідувала вокал. На жаль, я цього не робила і досі не збагну чому. Адже я не знаю всіх нюансів, інколи не правильно дихаю і виконую пісню.


 З маленьких літ я мріяла стати популярною естрадною співачкою. Та підросла, зрозуміла, що це не професія. Але душа так і тягнеться співати. Тому в майбутньому планую вчитися вокалу, вдосконалюватися і брати участь в різноманітних конкурсах. Хочу додати, що ніколи не пізно вчитися. Тому розвивайтеся і життя стане цікавішим :))

***

В этой публикации хочу рассказать немножко о себеЯ очень жалею за точто не посещала кружки вокалаЯ очень люблю петь и писать собственные песниИ где бы меня не былоя всегда поюДаже в ванне я люблю напевать любимые песни :DОчень часто я выступала в школеперед родными, знакомыми и очень часто меня спрашивают посещала ли я вокалК сожалениюя этого не делала и до сих пор не пойму почемуВедь я не знаю всех нюансовиногда не правильно дышу и исполняю песню.






С маленьких лет я мечтала стать популярной эстрадной певицейНо подрослапонялачто это не профессияНо душа так и тянется петьПоэтому в будущем планирую учиться вокалусовершенствоваться и участвовать в разнообразных конкурсахХочу прибавить,что никогда не поздно учитьсяПоэтому развивайтесь и жизнь станет интереснее :)

***





Зараз хочу вам запропонувати переглянути відео, на якому я співаю :D. Не судіть строго, адже я ,так би мовити , самоучка:D. 

Дивіться і оцінюйте =) Щасти вам!)

***

Сейчас хочу вам предложить посмотреть видео, на котором я пою :D. Не судите строго, ведь я,так сказать,самоучка: D. 
Смотрите и оценивайте =)


Удачи вам! =)

Rihanna - Diamonds

















Немає коментарів:

Дописати коментар