суботу, 10 травня 2014 р.

Як все починалося / Как все начиналось / Нow it all began :)


Ця публікація стосується спорту,без якого я не уявляю свого життя =). Як я вже казала,зараз я займаюся важкою атлетикою, тобто,як каже моя мама,тягаю залізо:).


Важко повірити ,але до цього я займалася фітнесом, танцями і гімнастикою. Вивчала спортивні , бальні, народні і навіть східні танці. Також, ходила в художню школу, адже дуже любила малювати, вишивала, робила вироби з бісеру. А ще, шановні читачі, я ходила на бокс
:). До чого ж я веду. А до того, що ніколи не думала навіть, що я, така мініатюрна дівчина, буду займатися таким важким видом спорту. Я знаю, що багато людей вважають це дурнею, адже я дівчина, я не повинна такого робити, немаю так напрягатися. Та це їхні думки і погляди, я ж обрала свій шлях і вирішила, якою я маю бути.

***
Эта публикация касается спорта , без которого я не представляю своей жизни =). Как я уже говорила , сейчас я занимаюсь тяжелой атлетикой , то есть , как говорит моя мама , таскаю железо :).
 Трудно поверить , но до этого я занималась фитнесом , танцами и гимнастикой . Изучала спортивные , бальные , народные и даже восточные танцы. Также , ходила в школу искусства  , ведь очень любила рисовать , вышивала , делала изделия из бисера. А еще , уважаемые читатели , я ходила на бокс :). К чему я веду . А к тому , что никогда не думала даже , что я , такая миниатюрная девушка , буду заниматься таким тяжелым видом спорта. Я знаю , что многие люди считают это ерундой , ведь я девушка , не должна такое делать , не должна так напрягаться . Но это их мысли и взгляды , я выбрала свой ​​путь и решила , какой я должна быть .


Я завжди підтримую своє тіло у формі. І коли я займалася фітнесом, особливого результату я не бачила. Я втрачала лише зайву вагу. Але мені хотілося більших і об'ємних форм. І я обрала важку атлетику. Я знаю, багато дівчат противники цього спорту, адже вважають, що стануть нежіночними і накачанами.


 Я не буду переконувати когось займатися тим чи іншим спортом, хочу сказати одне. Я не сиджу на дієтах, не дуже переймаюся тим, що їм багато солодкого, адже я знаю, що все це спалю. Бо у важкій атлетиці працює усе тіло. І я не лише качаю м'язи, я ще й спалю жир, адже на такий спорт йде багато сили і енергії. Дівчатам, щоб зменшити хоч на кілограм власну вагу, потрібний місяць. Мені ж для цього вистачить два інтенсивних тренувань. Тому вирішуйте, чи ходити на фітнес і просто скидувати жир і залишатися без апетитних форм, чи брати в руки залізо , і не тільки підтягнути тіло, підкачати попу, але й спалити зайву вагу
:)

***
Я всегда поддерживаю свое тело в форме. И когда я занималась фитнесом , особого результата я не видела. Я теряла только лишний вес. Но мне хотелось больших и объемных форм. И я выбрала тяжелую атлетику. Я знаю , многие девушки противники этого спорта , ведь считают , что станут неженственными и накачанные
 . Я не буду убеждать кого-то заниматься тем или иным спортом , хочу сказать одно. Я не сижу на диетах , не слишком волнует, что употребляю много сладкого , ведь я знаю , что все это скину . Потому что в тяжелой атлетике задействуется все тело . И я не только качаю мышцы , я еще и сжигаю  жир , ведь на такой спорт уходит много силы и енергии. Девушкам, чтобы уменьшить хоть на килограмм  собственный вес , требуется месяц . Мне же для этого хватит две интенсивных тренировок .Тому решайте, ходить на фитнес и просто сбрасывать жир и оставаться без аппетитных форм,или брать в руки железо, и не только подтянуть тело, подкачать попу, но и сжечь лишний вес :)



Займаюся я лише рік, і ви знаєте,дуже часто я опускала руки і хотіла все закинути. Мені було важко, я не мала фізичної сили працювати з вагою, адже до цього я займалася гімнастикою і в майбутньому мріяла стати гімнасткою =)

***
Занимаюсь я всего год, и вы знаете, очень часто я опускала руки и хотела все забросить. Мне было трудно, я не имела физической силы работать с весом, ведь до этого я занималась гимнастикой и в будущем мечтала стать гимнасткой =)


Але,я постійно змушувала себе працювати, не зупинятися,бо знала, що буде лише краще, а не гірше. Згодом , я звикла до такого навантаження, і я так полюбила це відчуття, коли ти виконуєш вправу, тіло пульсує, м'язи знесилюються, тіло слабне, але ти далі продовжуєш працювати, не здаєшся, бо розумієш, що ти здатна на більше. І кожне моє зусилля нагороджене - моє тіло в чудовій формі, в мене велике бажання займатися і бачити в дзеркалі кращу і кращу себе. Хочу додати, що по генетиці я схильна швидко набирати вагу. На жаль, багато дівчат шукають собі виправдання не займатися спортом, бо в них генетика погана, вони поправляються, їм дуже важко займатися, бо в них ніби-то різні проблеми зі здоров'ям і так далі. Всі ці відмазки - це дурна людська лінь.



 Тому, дорогі читачі, не марнуйте своє життя, воно в нас одне, підтримуйте форму, займайтеся спортом, виснажуйте себе наповну, любіть навколишній світ і своїх ближніх, і тоді ви відчуєте смак життя:). І есперементуйте, не бійтеся ризикувати, так як це зробила я. Адже важка атлетика - це дійсно важкий і травматичний спорт.Але я рада, що так ризикнула, бо дізналася більше про своє тіло і свої можливості. Успіхів вам, шановні читачі, ви сильніші, ніж ви думаєте
:)
***
Но,я постоянно заставляла себя работать,не останавливаться,потому что знала,что будет только лучше,а не хуже. Впоследствии ,я привыкла к такой нагрузке,и я так полюбила это ощущение,когда ты выполняешь упражнение,тело пульсирует,мышцы выбиваются из сил,тело слабеет,но ты продолжаешь работать,не сдаешься,потому что понимаешь,что ты способна на большее. И каждое мое усилие награждено-мое тело в отличной форме,у меня большое желание заниматься и видеть в зеркале лучшую и лучшую себя. Хочу добавить,что по генетике я склонна быстро набирать вес. К сожалению,многие девушки ищут себе оправдание не заниматься спортом,потому что у них плохая генетика,они поправляются,им очень трудно заниматься,потому что в них будто различные проблемы со здоровьем и так далее. Все эти отмазки-это глупая человеческая лень. Поэтому,дорогие читатели,не тратьте свою жизнь,она у нас одна,поддерживайте форму,занимайтесь спортом,изнуряйте себя вовсю,любите окружающий мир и своих ближних,и тогда вы почувствуете вкус жизни:) И експериментируйте , не бойтесь рисковать,так как это сделала я. Ведь тяжелая атлетика-это действительно тяжелый и травматичный спорт. Но я рада,что так рискнула,потому что узнала больше о своем теле и свои возможности. Успехов вам,уважаемые читатели,вы сильнее,чем вы думаете :)




Немає коментарів:

Дописати коментар